توصیه

یه توصیه ی دوستانه: واسه بچه ها وبلاگ درست نکنید! 

چرا؟ 

یه روز که خاله ی مهربونی شده بودم این کارو واسه هلیا انجام دادم..اولش خوب بود چون هلیا خیلی خوشحال شد و همش می خندید و یه عالمه بوس مجانی بهم داد.  

مشکل از اینجا شروع شد که همون اول کار چند نفر واسش نظر گذاشتن و این برای هلیا خیلی جالب بود که کسانی که نمیشناخت واسش  پیام گذاشتن. این بود که هلیا دیگه از پای کامپیوتر تکون نخورد. دستها به زیر چونه و زل زده بود به صفحه مانیتور و منتظر که نظرات جدید از راه برسه و هرچی ازش خواهش میکردم بذاره من کارامو انجام بدم نمی گذاشت. خلاصه تا شب از کار و زندگی افتادم و حق اعتراض هم نداشتم.. 

مشکل وقتی بزرگتر شد که وبلاگ هلیا مورد توجه قرار گرفت و کلی دوست  پیدا کرد. اینجا بود که هلیا تصمیم گرفت که بی رحمانه هر اتفاقی که واسش می افته رو توی صفحه اش بنویسه. مثلا یه روز که نمیذاشت کارامو انجام بدم بهش گفتم : حالا که اذیتم میکنی وبلاگتو پاک میکنم تا راحت بشم.. بدو رفت یه کاغذ آورد و پست جدیدشو اینطور نوشت: خاله ی من خیلی نامرده! میخواد ویلاگ منو پاک کنه..شاید این آخرین مطلبی باشه که اینجا میگذارم...خداحافظ.  

یا مثلا تهدید می کنه : اگر با من بازی نکنی توی وبلاگم مینویسم تا همه بفهمن چه خاله ی بدی هستی!!  یا به حمید میگه حالا که همش منو هل میدی منم میرم تو وبلاگم مینویسم که چقدر منو کتک میزنی!!! (بیچاره دایی حمید) و بعد هم فقط با کلی خواهش و التماس و رشوه و شکلات میشه از تصمیمش منصرفش کرد

وقتی هم که میاد خونه ی ما منو از پای کامپیوتر بلند میکنه تا به وبلاگش سر بزنه یا پست جدید بگذاره.. .

خلاصه اینکه کلی خودمو گرفتار کردم.

نظرات 12 + ارسال نظر
تک دختری که از شما ناراحت هست شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ق.ظ http://www.takgirl.blogfa.com

سلام

من چند بار از وبلاگ شما دیدن کردن اما شما 1 بار هم دیدن نکردین

ممنون میشم از وب من هم دیدن کنید

راستی لطفا من رو هم لینک کنید

منتظرت هستم

احمد شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:26 ق.ظ http://iran-sarzamine-man.blogfa.com

بیچاره خاله نانی. هذ کی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه.
حالا ذیروز که شهرزاد بود حواس هلیا رو پرت کرذ. فک کنم به کارات رسیدی نه؟

دقیفا! به شکل یک فرشته نجات...

ژیلا دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ق.ظ

کاملا درکت می کنم

:)

فرزانه دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ب.ظ http://dardedel-ba-khoda.blogfa.com/

از اون شبی که شهرزاد خبر دار شد که هلیا وبلاگ داره
اونم هوس کرده وبلاگ بسازه.
خدا بحال هممون رحم کنه!
امیدوارم همه گیر نشه!!!!!!

خدا کمکت کنه!!!!

رضا سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:29 ب.ظ http://azadegan-iran.blogspot.com

همینه دیگه.
اینا بچه های آخرالزمان اند.
یادم باشه برای ستایش این کارو نکنم.
http://azadegan-iran.blogspot.com/2010/03/blog-post.html
لینک مال وبلاگ خودمه

آره ..حواست باشه

ناشناس سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:48 ب.ظ

اگه میخواینو هکش کنم

نه ..اینقدر خشونت لازم نیست!

دایی بزرگه چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ب.ظ http://rod.blogfa.com

اینقدر انحصار طلب نباشید بچه ها حق حیات دارند!حق زدن حرفهای دلشون -عصر عصر اینترنته -زنده باد هلیا !

آقا غوله شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ق.ظ

ولی من فکر می کنم خاله نارنج طنز نوشته چون اون همیشه فریاد می زنه زنده باد هلیا

:)
زنده باد هلیا

ژیلا سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ب.ظ

تعطیلات عید خدا به خاله و دایی رحم کند

آرزو شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ق.ظ http://ey-kash.blogfa.com/

یک توصیه ی دوستانه
اگر می خواهید اینقدر باج ندید یک باج کلی بدید و برای بچه نوت بوک بگیرید D:
البته می تونید استفاده از کامپیوتر رو هم نوبتی کنید و نظر به این که کسی رو حرف هلیا حرف نمی زنه پس بازم فرقی نمی کنه D:

سبا یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:30 ب.ظ

عجیبه که خود هلیا اینجا نظر نذاشته؟! یعنی نخونده؟

هلیا یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ق.ظ

ای خاله ی نامرد.

chera akhe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد