اعتیاد!

امروز اینترنت خیلی کند شده. مدام قطع و وصل میشه. e_mail هم که اصلا باز نمیشه. 

منم که مثل این آدمای معتاد روزی 1000 بار چک میل میکنم و گوگل ریدرو میخونم، حسابی پکرم. 

نمیدونم قبلا که اینترنت باز نبودم روزا و شبا چه کار میکردم؟ شما یادتون نیست؟ 

یه مدتی سریال باز شده بودم..اونموقع هم روز و شب نداشتم. هرجا که بودم مثل عقاب خودمو میرسوندم خونه و یک کله تا جایی که چشام یاری میکرد جلو میرفتم..به قسمتهای آخر که نزدیک میشدم بیشتر ملاحظه میکردم و کم کم تماشا میکردم. چون تموم شدن سریال واسه من مشابه تموم شدن ماده مخدر برای آدم معتاد بود.  

اون وقتای دوم خرداد روزنامه باز بودم هرچی که پول داشتم میدادم به مطبوعات زنجیره ای که خوب به لطف خدا همشونو بستن و منم بی خیال شدم.  

جوونتر که بودم هم عاشق فوتبال بودم. همه در و دیوارو پر از عکس آقایون محترم فوتبالیست کرده بودم و خوشبختانه خودم بعد از خداحافظی روبرتو باجو، رسما ازدنیای فوتبال کناره گیری کردم.

ولی این اینترنت لامصب که تموم شدنی نیست. اونم واسه من افراطی که فکر میکنم اگه یه لحظه اخبارو چک نکنم از دنیا عقب میفتم..حالا بازم خوبه دولت ما به فکره و خودش به مناسبتهای مختلف اینترنت رو قطع میکنه...دولت متشکریم!

نظرات 4 + ارسال نظر
آقا غوله چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام نارنج. با این کندی اینترنت ماهم از کار و زندگی عقب ماندیم . تو که می دانی همه کار من با اینترنت است

هلیا چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام خاله نارنج

دایی بزرگه سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:11 ب.ظ http://rod.blogfa.com

حالا فهمیدم چیه که به ما کمتر سر میزنی !دولت متشکریم!

آرزو شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ق.ظ http://ey-kash.blogfa.com/

تا حالا وقتی ای دی اس ال قطع شده استخون درد شدید؟؟؟ :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد